[vc_row bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#e2e2e2″][vc_column][us_post_taxonomy taxonomy_name=”post_tag” style=”badge” text_before=”برچسب ها:” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-top%22%3A%221px%22%2C%22margin-bottom%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column_text]

انجام پایان نامه حقوق

رشته حقوق یکی از محبوب ترین رشته‏ های داوطلبان گروه علوم انسانی است. دامنه گرایش ‏های رشته حقوق گسترده و در کلیه روابط زندگی امروز قابل ملاحظه است. این روابط می‏تواند مربوط به روابط دولت و مردم باشد که به حقوق عمومی معروف است و یا روابط خصوصی مردم را در برمی ‏گیرد که حقوق خصوصی نامیده می‏ شود.

پایان نامه حقوقیحقوق عمومی شامل حقوق قوای سه‏ گانه کشور، حاکمیت و آنچه که مربوط به اداره کشور است می‏ شود و حقوق خصوصی به روابط بین خود مردم می‏ پردازد که مهمترین آنها روابط تجاری است که عامل ایجاد رشته حقوق تجارت شده است و یا مسائل مربوط به حقوق مدنی است که از آن جمله می‏ توان به اموال، مالکیت، قراردادها، مسئولیت‏ هایی که اشخاص در خطاهایی که مرتکب می‏ شوند برایشان به وجود می‏ آید مثل مسئولیت ناشی از حوادث، قواعد مربوط به ارث، وصیت، ولادت، اقامتگاه اشخاص و دهها مورد دیگر اشاره کرد.همچنین شاخه ای از حقوق به روابط بین المللی می‏ پردازد که خود به دو بخش حقوق روابط بین الملل عمومی و خصوصی تقسیم می‏ شود که حقوق روابط بین الملل عمومی به روابط بین دولت ها و سازمان های بین المللی می‏ پردازد.

گرایش های رشته حقوق

  • گرایش های رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد

گرایش حقوق خصوصی – گرایش  حقوق ارتباطات – گرایش حقوق ثبت اسناد و املاک – گرایش حقوق اسناد و قراردادهای تجاری – گرایش حقوق بین الملل – گرایش حقوق جزا و جرم شناسی – گرایش حقوق کیفری اطفال و نوجوانان – گرایش حقوق عمومی – گرایش حقوق نفت و گاز – گرایش حقوق بشر – گرایش حقوق مالکیت فکری – گرایش حقوق اقتصادی – گرایش حقوق دادرسی اداری – گرایش حقوق محیط زیست – گرایش حقوق تجارت بین الملل – گرایش حقوق خانواده – گرایش حقوق تجاری اقتصادی بین المللی –گرایش حقوق شرکت های تجاری – گرایش مدیریت دادگستری – گرایش مدیریت نظارت و بازرسی – گرایش مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی – گرایش حقوق حمل و نقل – گرایش حقوق سردفتری – گرایش حقوق مالی – گرایش اقتصادی – گرایش فقه و حقوق جزا – گرایش حقوق تجارت الکترونیکی

  • گرایش های رشته حقوق در مقطع دکتری

گرایش حقوق عمومی – گرایش حقوق جزا و جرم شناسی – گرایش حقوق بین الملل عمومی – گرایش حقوق خصوصی – گرایش حقوق نفت و گاز – گرایش فقه و حقوق جزا

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری رشته حقوق

انجام پایان نامه حقوق برای بسیاری از دانشجویان سخت و زمان بر است و حتی گاهی ممکن است بیش از زمان تعیین شده طول بکشد. بنابراین شما میتوانید با مشاوره ی نگارش و انجام پایان نامه کمک شایانی به کوتاه تر کردن زمان انجام پروژه خود کنید.

انجام مشاوره چه کمکی میکند؟

همانطور که میدانید نه تنها برای انجام پایان نامه حقوق ، بلکه برای انجام هرکاری حضور مشاور کمک کننده و راهگشاست. اما هرچه جایگاه رشته شما در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری قوی تر باشد نیاز به مشاور هم بیشتر است. چرا که قوی بودن پروژه شما برای آینده کاری تان بسیار مهم است.

مشاورین تیم آروین با پرداختن به مسائل روز دنیا و راهنمایی دانشجویان در بخش  های مختلف پایان نامه برای ارائه رفرنس های بهتر کمک شایانی در ایجاد یک رزومه قوی به دانشجویان میکند.

نوشتن پروپوزال حقوق

میتوان گفت دانشجو با انتخاب موضوع تقریبا پروپوزال را نیز نوشته است زیرا تمام آنچه برای نوشتن پروپوزال حقوق لازم است را در ذهن خود مرور کرده است. به خوبی می‌داند چرا سراغ این موضوع رفته، چه کسانی قبلا تحقیقاتی در این زمینه داشته‌اند و قرار است از دنبال کردن موضوع به چه چیزی برسد. حالا باید این موارد را روی کاغذ بیاورد و کلیاتی را که در هر بخش در ذهن دارد باز کند تا قابل ارائه برای استاد راهنما و دانشگاه باشد. به طور خلاصه باید گفت پروپوزال کلیاتی از طرح پژوهشی است که دانشجو قرار است انجام دهد. مهم است که نگارش پروپوزال گویا، شفاف و هدفمند باشد تا توجه استاد راهنما را جلب کند. فراموش نکنید اساتید با مطالعه پروپوزال است که تایید نهایی را به دانشجویان می‌دهند پس دانشجو باید تمام تلاش خود را در نوشتن آن به کار برد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]